torsdag 23. august 2007

Litt tankar om pedagogikkfaget.


----------------------------------------------------
Revidert 27.04.08

Ja, no har har me alt gått snart to veker her på HSH. Dei ulike faga er blitt presentert, blant anna pedagogikk. Dette faget er for meg heilt nytt, og eg trur det vil bli svært interessant! Eg trur det vil bli litt vanskeleg til å byrja med, då det er mykje nye ord og omgrep som me må bli kjent med. Fagspråket er jo alltid viktig å kunna. Eg håpar at pedagogikk blir eit fag som eg kjem til å gle meg til å ha kvar gong, og at me går innpå korleis ting fungerar i skulen. Mange godet tips som me kan ta med oss vidare og i praksis håpar eg og me får. Det tok ikkje lang tid før eg skjønte at pedagogikk kanskje er det viktigaste faget me har på allmennlærar-linja, og at det er noko som er viktig å kunna godt som ferdig utdanna lærar. Så her må det jobbast folkens!=)

Arbeid med blogg, og det å bruka blogg som arbeids- og læringsmetode er også noko heilt nytt for meg. Håpar at dette er noko som eg kjem meir inn i etterkvart..

No, etter me har hatt eit år med ped, vil eg konkludera med at forventningane i stor grad var realiteten. Eg hadde likevel ikkje venta meg på forhond at det var så pass mykje teori i faget. Men eg har aldri hatt pedagogikk før, så forventningane mine var ganske opne i utgangspunktet.

1 kommentar:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Eg seier berre at stikkordet er aktivitet, så tvi-tvi Christina... Det går seg nok til!

Birgit :-)