lørdag 5. april 2008

Praksis veke 9, 10 og 11

Ja då var me ferdige med praksisen dette året. Det har vore utruleg lærerikt, og spesielt lærerikt har det vore denne siste perioden. Det har vore ei fryd å vera på Langeland skule, og eg har trivst veldig godt. Eg har trivst saman med øvingslærarane, med praksisgruppa, på teamet (som og inneber Charlotte og Franny), og eg har likt meg godt saman med elevane i klassen. Praksisgruppa og Charlotte og Franny har jobba utruleg godt saman. Me har hjelpt kvarandre med undervisningsøktene og komme med innspel. Øvingslærarane har og gjort ein kjempejobb med å rettleia oss i forhold til timane dersom det har vore behov.

Denne praksisperioden føler eg at eg har utvikla meg som lærar, kommen eit lite steg på veg i forhold til førre periode på hausten. Eg har klart å sleppa meg litt meir laus no, og er meir komfortabel i undervisningssituasjonen enn det som eg var i haust. Då var jo alt heilt nytt, mens denne perioden var ting meir kjent, og det tok ikkje så lang tid før eg klarte å slappa av. Målet mitt for perioden var at eg alltid skulle vera ute i god tid, og alltid vera forberedt til timane som eg hadde ansvar for. Å vera godt førebudd til ein time trur eg er heilt grunnleggande for at timen skal gå bra. Dessutan oppnår ein respekt hos elevane ved å visa at du kan stoffet. Eg vil sei at dette har gått veldi bra, og at eg har klart å nå målet mitt. Likevel så må det vel seiast at ein aldri kan vera FORBEREDT NOK til ein time. Det er ofte noko som ikkje går heilt som planlagt, enten det er noko som oppstår, eller om det berre er mangel på ekstraoppgåver.

Sjølv har eg vel har mest ansvar for KRL og norsk timane. Eg har hatt ”vanleg undervisning ”, eg har brukt konkretiseringsmiddel og data og eg har td hatt quiz. Eg håpar at dei varierte timane som eg har hatt, og som dei andre på gruppa mi har hatt, kan ha vore med på at alle elevane har fått jobba litt på ”sin” måte, på ein måte som dei lærer på og får eit godt utbytte av. Ettersom me har vore opptil 6-7 studentar/lærarar i ein klasse, så er det lett å sjå kor stor nytte ein kan ta av det. Eg trur og håpar at alle elevane har følt seg sett kvar dag, og har fått den hjelpa som har vore nødvendig for dei.

Studentane på sjette klasse trinnet har saman laga vekeplan, lekseplan med mål for veka og måltest til kvar veke som me har vore her. Me har hatt ansvar for alle norsk, KRL, matte og naturfag/samfunnsfag timane og ein del til. Me har og retta alle leksene til elevane kvar veke. Ja, me har vel hatt mykje meir ansvar dette perioden enn tidlegare, og det har eg lært mykje av. Me har og fått vore med på å førebu og gjennomføra ein Solidaritetsdag; ein dag der skulen samlar inn pengar til eit godt formål. Her har elevane kafeteria, loppemarknad, konkurransar. Dei sel lodd, viser kino, utstillingar og har underhaldning, der alt kostar litt for å få inn pengar til det gode formålet. Dei sel og varer som elevane sjølv har laga. Dette var me studentar med å hjelpte mykje til med. Eg og Mariann hadde til dømes ansvar for å laga drops, eit veldig vellykka prosjekt

Det er trist at praksisen for dette året no er over, og kunne vel godt tenkt meg at det var litt meir praksis..:) det var vemodig å forlata elevane no, no som me nett var blitt så godt kjende med dei. Det er klart at eg har merka at jobben som lærar har vore litt enklare og ikkje minst kjekkare no som me byrja å kjenna den enkelte elev. At det var så vanskeleg å forlata elevane som me har vore i klassen med i til saman seks veker, gjer meg eit visst inntrykk om kor vanskeleg og spesielt det må vera å gi frå seg ein klasse som du har hatt i sju år...

Ingen kommentarer: